fredag den 20. januar 2012

Lille spejl - stor virkning !

Jeg er smuk som jeg er - og: Du er smuk som du er! Og, al vores skønhed kommer indefra.

En ny opfindelse: Et spejl med teksten: Jeg er smuk som jeg er, kan være os til gavn til hverdag og fest. Spejlet - og teksten minder os om, at vi ER smukke nok, nu. Hver gang vi ser i eller på spejlet, styrkes vores mulighed for at være ven med os selv, som vi er, nu. Det lille spejl, som er 7,5 cm, er nemt at ha? i lommen, tasken eller skuffen.

Ingen af os kan vel sige sig fri af, engang imellem, at tvivle lidt på ?om vi nu ser pæne nok ud?.
Eller, hvilket måske er gældende for flere af os: Vi er vedvarende i tvivl om, om vi er gode nok, pæne nok, smukke nok m.m.

Jeg-er-smuk-som-jeg-er-spejlet kan, udover det oplagte: At se sig i spejlet, også minde os om, at vi ER smukke nok som vi er, nu. Spejlet er en sød veninde- og kærestegave og egner sig også som gave til teenagere og voksne, der ønsker at komme ind til kernen af, hvad det egentlig indebærer at være smuk, og smuk nok.

Ideen med Jeg-er-smuk-som-jeg-er-spejlet er opstået med afsæt i Tankekort.

Tankekort er et redskab til at anvende Positive Selvbekræftelser, som er ønsker eller mål, vi ønsker at nå, formuleret som om de allerede er nået, altså er fakta og virkelighed. Det vi tænker påvirker os. Derfor er det klogt, at tænke tanker, som er gode for os, tanker som positivt bekræfter sig selv. Teksten på det nye spejl medvirker hertil.

At anvende Positive Selvbekræftelser kan støtte os i at få og nå det vi gerne vil. Enten synligt i det ydre eller oplevelsesmæssigt i vores indre. Opskriften er, at tænke, sige og se for os - det, vi positivt ønsker skal bekræfte sig selv, igen og igen og igen - indtil det er en naturlig del af vores tankegang. Når det er det, vil vi få nye oplevelser og erfaringer. (Andre eksempler er: Jeg kan. Jeg er sund. Jeg elsker mit arbejde. Jeg har tid nok).

Den der igen og igen og igen tænker, siger og ser for sig: Jeg er smuk som jeg er, vil opleve flere og flere øjeblikke, hvor hun eller han ?er enig med sig selv? Ja, det er rigtigt nok: Jeg er smuk som jeg er. Eller: Jeg er smuk (nok) (nu) - og andre varianter.

Jeg-er-smuk-som-jeg-er-spejlet er rundt, ligner et badge og måler 75 millimeter.
På den ene side er der et spejl og på den anden side teksten: Jeg er smuk som jeg er.
Baggrunden er hvid og teksten plus en lille sommerfugl er trykt med blid orange.
Pris pr. stk. er 30 kroner. Hertil forsendelse.

Spejlet kan ses på http://www.birgitmaanestraale.dk/butik/spejl
Læs mere her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar