onsdag den 3. november 2010

NoFake iværksætter står frem i TV programmet SingleLiv

Iværksætteren bag konceptet NoFakePeople.dk er med som deltager i programmet SingleLiv på Kanal 4.

I programmet følger vi Marie–Louise Munk’s forvandling fra at have fokuseret på karrieren og livet som iværksætter til nu at ville prioritere kærligheden. Det har ofte været svært at få livet som iværksætter og kærligheden til at spille godt sammen. Men nu er det slut, kærligheden SKAL prioriteres først.

Marie–Louise mener at hendes eget SingleLiv har været medvirkede til at lave et unikt koncept. Havde jeg været i et parforhold, så havde jeg aldrig kunne udvikle og finde på alle de ideer, jeg nu engang har iværksat på mit site NoFakePeople.dk.

Ud over at Marie–Louise deltager i SingleLiv fordi hun vil finde kærligheden, så er det også for at vise hvem hun er og for at være forbillede for profilerne på hendes eget site NoFakePeople.dk. Jeg mener det er vigtigt at jeg som ejer af et site, tør at stå frem! Jeg vil ikke gemme mig bag min profil. Jeg ønsker at være et godt eksempel på, hvad det vil sige at være NoFake.

Grov mobning
– Jeg var i min barndom udsat for grov mobning og det var medvirkende til at jeg lavede om på mig selv for at tilfredsstille mine omgivelser. Men jeg fandt da heldigvis ud af at det ikke kunne betale sig og at det klart er federe at være sig selv.

Der har de seneste år været en del bejlere, men det er aldrig blevet til mere end et par dates, som aldrig førte til noget mere seriøst. Marie–Louise følerne at fyrene synes hun er interessant, men at hun i det lange løb ikke er et potentielt kæreste emne, da mænd tilsyneladende skræmmes af hendes nysgerrighed på livet og alle hendes projekter. Så karrieren har været en barriere for et længere varende forhold.

Fake el. NoFake
– Jeg har tit bare haft lyst til at sige at jeg var sygeplejerske, fordi det ikke skræmmer i hvert fald ikke nogen mænd – tværtimod, griner Marie–Louise. Hun kan godt se det humoren i, at også hun har haft lyst til at give sig ud som en anden i jagten på den eneste ene, nu hun er hovedet bag datingsiden www.nofakepeople.com, et datingforum hvor medlemmerne med garanti lever op til både deres profilbilleder og alder.

Følg med i SingleLiv og se om Marie–Louise’s har held med at finde kærligheden efter hun har taget springet fra at knokle derudaf til at prioritere kærligheden.

Se første afsnit af SingleLiv her:
http://kanal4.xstream.dk/mediamaker_SHELL.php id=1059&plfetch=31&ploffset=0

Marie–Louise’s dating og netværks site: http://www.nofakepeople.dk

Læs mere her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar