onsdag den 22. september 2010

Skønhedsbranchen trodser krisen

Skønhedsprodukter siger meget om tiden. Når der er krisetider, som vi oplever nu med finanskrisen, er det helt normalt at salget af skønhedsprodukter stiger.

I en hård tid, har vi ekstra brug for at forkæle os selv, nogle må droppe ferien og andre må lade bilen klare en sæson mere. Fælles er dog at alle stadig gerne forkæles, og derfor beholder de aftalen til ansigtsbehandlingen eller de nye negle.

Det sker fordi vi gerne vil være ekstra smukke i en tid, hvor verden kan virke lidt hård og kold, mange har brug for lidt ekstra opmærksomhed f.eks. for at få et nyt job eller beholde det de har.

Her kan skønhedsprodukter og –behandlinger nærmest have en terapeutisk effekt. Derfor ser man ofte i krisetider, at skønhedsbranchen oplever travlhed. Hos Klinik Vogue har vi travlt, og derfor har vi øget bemandingen, så nu står endnu fere negleteknikere og kosmetologer, til at forkæle alle i en hård tid.

Læs mere her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar